در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

انتشار نسخه 2 اسکریپت املاک کدیزاین

شنبه ۲ شهریور ۹۸ اخبار

بالاخره بعد از مدت ها کار و تلاش، تونستیم نسخه 2 اسکریپت املاک که در واقع بازنویسی کامل نسخه اول اسکریپت هست رو منتشر کنیم.

خیلی از مشتریان عزیز در این مدت پیگیر انتشار این نسخه بودند و بعضی ها هم ما رو متهم میکردند که اسکریپت املاک کدیزاین رو رها کردیم و فقط برای اسکریپت نیازمندی های کدیزاین بروزرسانی منتشر می کنیم. اما واقعیت این هست که به دلیل قدیمی بودن کدهای نسخه قبلی این اسکریپت، این نیاز کاملا احساس میشد که اسکریپت به صورت کامل از ابتدا نوشته بشه تا برای بروزرسانی های بعدی و افزودن امکانات و پشتبانی دراز مدت از اون، مشکلی نداشته باشیم که به لطف خدا، با وجود طولانی شدن این بازه زمانی تونستیم این امر رو به اتمام برسونیم.

این نسخه از قالب املاک با امکاناتی کاملا متفاوت از نسخه اول ارائه شده و سعی بر این بوده که نیازهای یک سایت این چنینی کاملا بررسی و راهکارهای مناسبی برای رفع این نیازها در اون تعبیه بشه. از جمله این امکانات میشه به مواردی مثل جستجوی املاک پیشرفته، ثبت آگهی دومرحله ای با رابط کاربری ساده، تفکیک استان و شهر و نقشه انتخاب استان، پلان های ویژه مختلف و امکان افزودن آنها، امکان ثبت نام با استفاده از موبایل و ایمیل، قابلیت تایید شماره تلفن و ایمیل، ظاهر مدرن و بسیار زیبا، فیلدهای اختصاصی برای انواع مختلف املاک، رنگ های مختلف و قابل انتخاب و از همه مهمتر کدنویسی مدرن، بهینه  و قابل ارتقا اشاره کرد.

ذکر این نکته هم ضروریه که انتشار این نسخه، ابتدای راه اسکریپت املاک خواهد بود و به خواست خدا قصد داریم همانند اسکریپت نیازمندی ها، بروزرسانی های منظم برای اسکریپت املاک هم در نظر بگیریم و به صورت مداوم امکانات جدیدی رو به اون اضافه کنیم.

ثبت ملک